Prachtig resultaat GroenLinks in Edam-Volendam

In de schaduw van de grote partijen heeft GroenLinks in onze gemeente een grote winst geboekt, met 5,1% van de stemmen als prachtig eindresultaat. Dat is meer dan een verdriedubbeling ten opzichte van 2012! Hiervoor willen we alle kiezers enorm bedanken.

De opkomst van GroenLinks geeft aan dat er ook in onze gemeente een beweging gaande is die laat zien dat idealen en politiek goed samengaan. GroenLinks Edam-Volendam heeft de campagne afgetrapt met een nieuwjaarsborrel in de Px en de afgelopen weken zijn we veelvuldig de straat op gegaan om ons geluid te laten horen. Hierbij hebben we ook veel jonge mensen weten te bereiken, en met succes!

We willen ook het CDA, D66, PvdD, PVV en FvD feliciteren met hun winst en de VVD met het behalen van de meeste stemmen. Bovenal feliciteren we alle kiezers van onze gemeente met een opkomstpercentage van bijna 87%.

De winst van GroenLinks willen we graag samen met jullie vieren tijdens een Meet-up in onze eigen gemeente. Verdere details hierover zullen spoedig volgen, houd daarom onze Facebook-pagina in de gaten. We hopen jullie allen graag terug te zien!

Namens alle leden van GroenLinks, ontzettend bedankt voor jullie steun!